آیا میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

امکان انتخاب روش پرداخت در محل با توجه به شرایط سفارش به صورت هوشمند توسط سیستم بررسی خواهد شد. در صورت امکان، شما می‌توانید مبلغ سفارش خود را به هنگام تحویل کالا با استفاده از تمام کارت‌های بانکی، از طریق دستگاه کارتخوان پرداخت نمایید. همچنین، در صورتی که سفارش شما شرایط زیر را دارا نکند، امکان پرداخت در محل وجود نخواهد داشت.

پرداخت اینترنتی:

کاربران نوین سل می‌توانند در زمان ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، مبلغ سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت نهایی پرداخت برای سفارش محسوب می‌شود و پس از آن، پیامکی که تأیید موفقیت پرداخت را نشان می‌دهد، به کاربر ارسال خواهد شد. نیازی به اطلاع‌رسانی در مورد پرداخت سفارش وجود ندارد و سفارش به صورت خودکار به مراحل آماده‌سازی و ارسال وارد خواهد شد.

لطفاً توجه داشته باشید که پرداخت اینترنتی باعث اولویت‌بندی و تسریع در پردازش سفارش‌ها می‌شود.

هنگام ثبت سفارش، شما می‌توانید انتخاب پرداخت اینترنتی را انجام دهید و پس از ورود به درگاه پرداخت، اطلاعات مربوط به پرداخت خود را وارد کنید.

برای پرداخت اینترنتی، به موارد زیر نیاز خواهید داشت:

شماره کارت: 16 رقمی واقع بر روی عابربانک کارت
رمز پویا: برای پرداخت اینترنتی، رمز پویای کارت بانکی باید فعال باشد. برخی بانک‌ها به صورت خودکار این رمز را فعال می‌کنند، در غیر این صورت می‌توانید از دو راه زیر برای فعالسازی آن استفاده کنید:

1. مراجعه به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت و از منوی خدمات رمز پویا برای فعالسازی استفاده کنید.
2. مراجعه به شعبه حضوری بانک

CVV2: کد امنیتی 3 یا 4 رقمی که در پشت یا روی کارت بانکی قرار دارد و برای امنیت در پرداخت‌های اینترنتی استفاده می‌شود.
تاریخ انقضاء: تاریخ انقضای کارت بانکی که روی آن نوشته شده است، در صورت عدم وجود تاریخ انقضا بر روی کارت، باید از بانک مبدا این اطلاعات را دریافت کنید.

اطلاعات و شرایط مورد نیاز برای بازپرداخت وجه به مشتری:

– مشتری می‌بایست شماره کارت بانکی خود که حساب آن به نام صاحب پروفایل می‌باشد، را در حساب کاربری خود در نوین سل ثبت نماید (در مورد افراد زیر 18 سال که کارت بانکی ندارند، شماره کارت یکی از والدین با اولویت پدر، کافی است.)
– در صورت لزوم بازپرداخت وجه به حساب مشتری، اصلی که رعایت می‌شود، این است که مبلغ به شماره کارتی که مشتری اعلام کرده است، بازپرداخت خواهد شد. با وارد کردن شماره کارت در حساب کاربری، مشتری موافقت می‌کند که در خصوص عملیات مالی مرتبط با بازپرداخت وجه خریدها از نوین سل، رضایت داشته و مسئولیت‌های قانونی مرتبط با استفاده از کارت بانکی را می‌پذیرد.
– اگر در هنگام هر خرید، واریز اولیه از کارت دیگری انجام شده باشد و مغایرتی بین حساب مبدأ که پرداخت اولیه از آن انجام شده است و حسابی که مشتری در حساب کاربری اعلام کرده است، مشاهده شود، نوین سل می‌بایست مدارک صاحب حساب مبدأ را در کنار مدارک صاحب پروفایل بررسی کند و با رعایت قوانین و مقررات قانونی، مبلغ را به حساب مبدأ بازپرداخت کند.

با توجه به اینکه تمامی ماموران تحویل نوین سل دستگاه‌های کارت‌خوان سیار (POS) را در اختیار دارند، شما می‌توانید در زمان تحویل سفارش در محل، با استفاده از کارت‌هایی که به شبکه شتاب وارد شده‌اند، پرداخت خود را انجام دهید.